Jeg har fått låne iPad i 2 dager :)

13 04 2010

Johoooo.. eller JOHOOOOOOOO!!!!
Jeg har drømt om iPad, jeg har siklet etter iPad, jeg har snakket om iPad, og jeg har drømt mer om iPad 🙂
Og jeg blir litt «sykelig» sjalu når jeg hører andre får en før en meg :p
Jeg har bestilt meg en iPad i fra Apples Store (USA), men måtte sende den til Rebekka (lillesøsteren til min kone) som går på skole der nede no. Hadde jeg prøvd å få den sendt til Norge hadde Apple mest sannsynlig avvist min bestilling, noe mange har opplevd 😦 iPaden jeg har bestilt er nettopp kommet til Rebekka, og nå sitter vi å skyper med hverandre, hun har fått lov å åpne den og får bruke den til hun kommer hjem til Norge den 16 Mai! Så nå legger vi inn mailen hennes, adresseboken og diverse programmer på den. Knall kjekt 🙂
Men hadde det ikke vært for at @bentehosoy hadde vært så UTROLIG snill å la meg få låne hennes iPad i 2 dager, så hadde jeg nok ikke latt Rebekka få lov å åpne min iPad :p Jeg er en snill mann!!
I dag har jeg tatt med meg @bentehosoy sin iPaden på jobb, brifet med den i lunsjen. Mange kom bort til meg. Jeg og iPaden fikk mye oppmerksomhet. I heimen har vi hatt mye besøk i dag med grilling og greier mens jeg har sittet å trykket på ipaden i hele dag. LOL

En god venn av meg (Armin) tenkte han skulle vise meg litt hvordan iPad fungerer. så jeg laget tre små filmsnutter om et musikkprogram, iBooks og Maps 🙂

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

