Kjære Steve Jobs, ring meg!

23 03 2010

Go kveld 🙂

Mange, eller alle synes Steve Jobs er en «slem» og «grinete» mann, som ikke gir seg før han får det som han vil. Men det er jo nettopp dette som har fått Apple opp og fram her i livet 🙂 hehe. Mange er så misfornøyd med Steve Jobs måte å jobbe på og klager om dette på internettet. Det er også dette Mac-Haters bruker som argumenter imot Apple og imot oss Apple Fan-Boys.

Men… Jeg forstår og er ENIG med Steve Jobs måte å tenke/jobbe på. Jeg er faktisk enig med 95% av alt han gjør. Jeg forstår og er enig med hvorfor det ikke er multitasking på iPhone og iPad. Jeg er enig med hvorfor det ikke er støtte for flash. (osv….) Jeg skal ikke begrunne hvorfor jeg er enig med Steve Jobs her i dette innlegget nå. Men poenget med innlegget er at når Steve Jobs gir seg som sjef, så må de få inn en ny en som ikke «gruser» hele firmaet og får den til å bli like dårlig som Microsoft/PC. Da hadde verden blitt en kjip plass å leve på :p …. hehe

kjære Steve Jobs, Alle Apple ansatte & Apple Fan-Boys and Girls… JEG er redningen til Apples framtid fordi jeg tenker som Steve Jobs, og man vil ikke merke noe forskjell!!! Jeg skrev i sted at jeg var 95% enig, og de 5 siste prosentene gjelder at Norge skal få samme muligheter i iTunes som Amerika. (Altså leige/kjøpe filmer, bøker osv.) No er det kanskje noen som tenker at dette ikke er opp til Steve Jobs å få inn til Norge, siden det er opp til film og bokindustrien. Men da må jeg bare avslutte med å si, Steve Jobs er en «slem» og «grinete» mann som får det som han vil, jeg tenker likt som han, altså jeg får det som jeg vil. Og det jeg vil er å få film & bøker inn i den Norske iTunes 🙂

Hehe… Hvis du ser dette Steve Jobs, oversett denne siden med Googles Translate , gjør klar den nye arbeidskontrakten min og ring meg 🙂

Gleder meg til godt sammarbeid, hilsen iTotto 🙂

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

