Velkommen

17 03 2010

Hei hei 🙂 velkommen til bloggen min. Jeg har allerede to andre blogger. Så dette blir en litt mer privat blogg der jeg deler mine tanker og ideer. Grunnen for at jeg fikk denne wordpress bloggen var vel å teste ut wordpress appen for iPhone. Synes det virker kult å kunne blogge fra min «elskede» iPhone når eg er på farten. Ja jeg digger iPhone og ALT som har med Apple og gjøre. Så mye av mine tanker vil bli om Apple 🙂 vi snakkes!!!

Handlinger

Information

5 responses

17 03 2010
Chris-Håvard

Blogg om tanker rundt Apple hørtes bra ut! Denne er nå bookmarked 😉

17 03 2010
crazytotto

Thanx 🙂 må prøve å få oppdatert så ofte så mulig 🙂

17 03 2010
AbleTunda

Stilig 😉

Kommenterer fra iPhonen nå 😀 Appen funker veldig bra! 🙂

17 03 2010
crazytotto

Stilig. Jeg og kommenterer fa Appen. Dette er jo gøy 🙂

17 03 2010
Chris-Håvard

iPhone-appen fra WordPress fungerer ganske så bra den ja! Jeg har litt småproblemer med å laste inn kommentarer i min, men jeg kjører WordPress på eget domene, så antar jeg har feile innstillinger ett eller annet sted.

Legg igjen en kommentar

