Hva tror du iPaden blir best på?

17 03 2010

USA er heldig som får iPaden ut i butikken neste mnd. vet om en del her i Norge som har forhåndsbestilt den i USA. vet oxo om noen som har prøvd men får avslag pga av sin JetCarrier postkasse som Apple pleier å overse.

Jeg har bestemt meg for å vente til den kommer til Norge, mest pga. av dårlig råd… eller rettere sagt bare pga. dårlig råd :p Jeg har mine ideer på hva iPaden vil bli best på. men må la være å svare det nå, siden dere skal få stemme selv. Og vil ikke at mine meninger skal påvirke dette. jeg skal skrive et nytt innlegg om et par dager  om hva jeg tror iPaden absolutt vil bli best på 🙂

Dere kan stemme på 2 alternativ hvis dere ønsker det!

Handlinger

Information

2 responses

17 03 2010
henry Meen

Den blir best på alt. Men hvis jeg må velge 2 vil jeg si at spill og internett surfing favoritter.

20 03 2010
abletunda

vanskelig, men må nokk ta magasin & aviser

Legg igjen en kommentar

